Zboží mi přišlo rozbité

1.) na náš email info@domovi.cz nám napište do předmětu emailu: Rozbité zboží, v obsahu emailu pak číslo objednávky, Vaše jméno a příjmení a fotografii poškozeného zboží
2.) pro vrácení zboží od nás obdržíte štítek dopravce Zásilkovna, který si vytisknete a nalepíte na balík, ve kterém budete zboží posílat zpět
3.) na nejbližší pobočce zasilkovna.cz - zasilkovna.cz/pobocky - pak Váš balík předáte, není nutné na něj cokoliv dalšího psát, Zasilkovna nám balík doručí
4.) Domluvíme se na dalším postupu.

Pokud pro vás tato možnost není akceptovatelná, můžete zboží zaslat na adresu:

Relative Advertising s.r.o.
Antonínov 647
739 44 Brušperk

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení